18 Februari

Det här var för mycket..
Att pendla mellan den otroligt totala lyckan till att bara
tryckas ner mot marken med bara ett ords skillnad.
Men.
Det ordet bådar aldrig gott. Det ordet förstörde allt.
Andra gången nu, Att få känna den glädjen och lyckan,
den känslan är obeskrivlig.
Men att den känslan sen byts ut på en sekund,
under det lilla ordet "men" hinner känslan gå från
lyckligaste lyckorus känslan till att det känns som
att någon står och stampar dig till marken,
står och sparkar på dig när du ligger.
Som att någon spottar dig i ansiktet.
som att magen vänds ut och in.
Som att hjärtat slutar slå.
Aldrig mer ska den här känslan finnas i min kropp.
Det är bara du och jag.
Det kommer bara vara du och jag, för alltid.
en sådan stor del av mitt hjärta försvann igår.
den var som en spark i magen.
som att hjärtat verkligen gick i tusen delar.
Nu vet jag vad som menas med ett brustet hjärta.


 

Håll mitt hjärta Håll min själ
Lägg mitt huvud i ditt knä
Säg att du menar
och vill mig väl
Håll mitt hjärta Håll min själ

Som jag väntat alla år
Du kan läka mina sår
Ta mina händer och gör mig hel
Ta mitt hjärta
Ta min själ

Håll mitt hjärta Håll min själ
Låt mig bara stanna här
Så allt jag ber dig allt jag begär
Håll mitt hjärta Håll min själ

Joonatan, jag älskar dig.
Idag, imorgon, för alltid. <3
Bara vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0