jahapp.

Jag flyttar till sthlm om lite mer än en vecka.
Tror jag.
jag vet inte. Jag vill inte. vill vill vill inte.
men samtidigt vill jag inget annat.
förstår ni? Nej, inte jag heller.
just nu önskar jag mer än någonsin att min morfar hade levt.
han hade vetat exakt hur jag skulle göra.
vill jag? vågar jag? kan jag? kommer det gå bra?
Jag har fått ett jätte bra jobb. är verkligen jätte glad över det. men.
det är just det där "men" som retar mig.
varför tänker jag så.
är det inte rätt? vill jag inte?
gah, jag är så otroligt otroligt förvirrad.
njae. det här är inte bra.
Jag känner mig helt dum i huvudet. här har jag världens chans att komma ifrån fitt mora som jag klagar på hela tiden.
men ist för att jubla och vara överlycklig så känns det helt fel.
äh, får väl se.
imorgon kommer beskedet.
Fortsättning följer med andra ord.

huuuuumm

Vad säger ni, ska jag börja blogga igen eller inte?
Jag slutade för att jag kände att det blev alldeles för deprimerande inlägg och jag hade verkligen inte lust längre.
Men nu känner jag att det kanske är dags igen.
som de flesta som läser vet är jag en periodbloggare. Jag bloggar lite en månad och hur mycket som helst en annan.
Ja, det tåls att tänka på, jag tror faktist jag ska försöka ta tag i det igen.
den som lever får se! kika in i början av nästa vecka. jag säger som jag säger varje gång jag börjar med ngn ny bantnings grej. "jag börjar på Måndag"

Tills dess en stor puss!

haha, btw. Min deprimerade tid satte sina spår på spotify!
gråtmusik playlist. :P
haha. :D listen and weep.
http://open.spotify.com/user/alskaralskarinte/playlist/2WFStOVd8sOtELBclU8eS4
bleäah
antingen klickar ni på bleäah eller kopierar det ovanför och klistrar in.

bibedibobediboo.

RSS 2.0