Trötter.

Tåget går 06:22 imorgon bitti.
Tänkte ramla i säng nu fast först ska jag göra frukost att ha med på tåget, röka och packa. 
Är helt sjukt trött. har huvudvärk av all hårfärg.
färgat håret minst 10 ggr sen i Torsdags.
Mitt hår mår inte bra med andra ord.
Något bra tips på någon bra super inpackning för skadat hår?
Nej, måste bli klar nu så jag kan sova.
Natti Natti.

Vilka ska jag ha imorgon?
 

japp!

Nu är det sommar. sol. varmt!
För er som inte visste är jag numera bosatt i sthlm.
håller på att bli blond igen och har panik över nästa helg.
vad tusan ska jag ha på mig?
Trodde jag skulle hinnna shoppa hur mycket som helst när jag flyttade ner till sthlm..
Men tyvärr så börjar jag jobba innan affärerna öppnar och slutar efter dom har stängt varje dag så hinner inte ens in och kolla.
Blir att beställa hem något.
ska iaf ha något som matchar nya lila mocka skorna! Ska lägga ut en bild när jag är tillbaka i sthlm!
Just nu ska jag tillbaka ut på trappan med vinglaset.
Joonatan kommer alldeles strax hem igen.
ikväll blir det mys med honom och imorgon bär det av tillbaka till sthlm.
Har blivit skit sugen på att börja blogga igen så det kommer jag ta upp igen! :)
Får se om jag fortsätter här eller hittar ngt nytt. Tycker inte om blogg.se
Det är okej som det är nu, med ngt inlägg per månad. men aktivt så suger det.
i'll keep you uppdaterad.
nu. trappan.

RSS 2.0