Tåget!

På väg tillbaka till kalla dalarna!
Imorgon ska jag till syon och rektorn och fixa allt. därför var jag tvungen att åka hem idag.
Kan berätta när allt är klart med skolan, jobb och boende och så. så, några veckor till sen borde allt vara klart.
Som sagt, sitter på tåget. SJ borde verkligen tänka mer på oss som har långa ben och göra platser med extra benutrymme.
Förstaklass har mjukarestolar och större stolar.. men det är nästan lika dåligt benutrymme där också.
DÅLIGT SJ!
haha, jag har alltid ngt att klaga på när det gäller SJ.
Nej, ska kolla på en film. Är framme strax innan sex.
då blir det hem, städa, upp till donken och träffa Malin, sen hem och sova.
Imorgon blir det skola, stan, roadtrip med Björkmalin, hem och sova.
Tisdag, skola, stan. och kanske en till roadtrip med malin om hon inte blir klar imorgon redan.
får se om Thomas dyker upp hon mig ikväll när han dansat klart. Inte sett grabben på skitlänge nu.
Jaja, hörs later.

Love, Therése.

Hatar när människor sitter i stolen brevid och verkligen sitter och stirrar på det man gör och skriver på datorn.
LÄS EN BOK ELLER NGT IST! Läs inte det jag skriver till andra!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0