Mot sthlm.

Japp, jag sitter just nu på väg till sthlm.
Sitter och irriterar mig som jag alltid gör när jag reser och det är mycket folk.
Jag verkligen hatar barn som spelar musik på deras mobiltelefoner.
okej om det är bra musik, men det är oftast fjortisdunk och annan offermusik.
nu var det ju dock pitbull så det var helt okej.
Men sen började jag tänka på alla andra cepen som sitter med högsta volym på en buss eller ett tåg och ur högtalarna vräker det " I EN ROSAA HELIKOPTER, SKA JAG FLYGA HEM TIIL DIIIIIIG"
varje gång har jag lika stor lust att gå fram, ta mobilen kasta ut den genom fönstret och sedan ge ungarna som spelar en lektion i vett och etikett eller bara en käftsmäll.
Är jag ensam om att tycka att det är väldigt irriterande?
nej, nu hoppade dom av. tack gud för det.
är inte på humör idag.
uppdaterar lite senare när jag kommer fram till pappa.
Är framme i sthlm vid åtta. Pappa ska möta mig på centralen.
palla bära mina väskor! fast, jag har lärt mig med åldern.
Förrut kunde jag ha fem väskor med mig. utan att överdriva verkligen fem väskor.
för en helg.
nu har jag en stor väska på hjul, en stor handväska, en liten handväska och datorn.
good for me. när jag hade fem förrut så var det fem på hjul eller tre på hjul med två stora bag väskor också.
+handväskorna såklart.
nej. hörs ikväll om jag är gladare.
wish me good luck på resan.
Det är alltid ngt som går fel när jag åker med SJ.
Jag ska starta ett eget tågföretag när jag blir stor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0