Gott nytt år!

Jag är trött. och det enda jag gjort under 2010 är sovit.
Har varit så galet trött och bakis.
Tror jag ska gå och sova bort lite till av det nya året.
är jätte irriterad.. Eller nej, ledsen.. eller. äh, jag vet inte vad jag är.
jag vill. men nej.
ingenting händer längre.
Alltid samma saker. aldrig något nytt.
vill bli överraskad för en gångsskull.
men nej, samma gamla mönster som alltid.
Det kanske är svårt att bryta ett mönster. som att lära en gammal hund att sitta aight?

Nej, hoppas alla hade ett kanon nyår. och att ni får en trevlig fortsättning.
och bloggtorkan fortsätter.. blir väl så när man inte är på humör själv.

Bilder från nyår kommer btw i veckan hoppas jag. om jag orkar.

Love, Therése.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0