godis, läsk, chips.

ge mig! är så galet sötsugen.
Ska gå ner och göra läsk snart.
sen somna tidigt.
är jätte trött. Varit inne i stan med pappa och firat min fasters sambos 50 års dag.
kul kul. Tina och nick är jätte söta och trevliga.
kändes bara konstigt att träffa alla andra.
satt långt ifrån varandra så pratade inget. och hälsade knappt heller.
kände mig lite felplacerad.
Men ja, vad ska man göra. Har inte träffat dom sedan farmors begravning.
Visst Tina har jag träffat och pratat med på FB och så. så det var bara jätte skoj!
Men dom andra.. ja. är ganska lika på mammas sida också.
Träffar aldrig släkten. tycker det är så synd. jag tycker om alla i min släkt på båda sidorna väldigt mycket.
Tråkigt att man inte träffas oftare och har bättre kontakt.
sen morfar dog träffar jag ingen där. och sen farmor dog ingen där.
Jag skyller allt på Mora. hade jag bott i sthlm hade jag säkert träffat dom mer. och hade jag bott i malung hade jag träffat dom mer.
men nu bor jag i byn gud glömde. och då blir det så.
Pratade precis med Joonatan. hade en liten paus i inlägget som ni inte märkte. :P
Han har fältvecka nästa vecka så får inte prata med honom på en hel vecka då heller.
Det är är jobbigt. Han frågade förra veckan om det var för jobbigt. och ska jag vara ärlig så vet jag faktist inte.
Just nu känns allt FÖR jobbigt. hann inte ens säga hejdå i Söndags. ska säga hejdå imorgon innan jag åker tillbaka till mora dock. Hoppas jag.
Om han hinner.
Jag hatar lumpen och ska bomba dom när Joonatan är hemma ngn helg.
usch. just ja, glömt att berätta en sak..
Sökt au pair jobb och andra jobb i USA. får se hur allt går. går det som jag vill åker jag dit och jobbar ett år.
Joonatan är ändå inte hemma på ett år. så kan lika gärna passa på att se mig om lite.
LA here i come.
förlåt om det blev hoppigt i texten. tog massa pauser och kollade på Tv och rökte och kollade på FB.
Till er som orkade läsa. Grattis.
Nu ska jag sova. fasten det är Lördag.

En sista grej. Nick lärde mig dricka öl. Han och Tina är kickassbäst på öl verkligen.
sötat körsbärs öl drack jag.
Himla gott! :D


Love, Therése.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0