Finding Nemo!

Haha, jag har blivit helt fast i happy aquarium eller vad det heter. xD
Jag som lovade mig själv att aldrig bli en sån som spelade det där.
Pappas fel. han som lockade in mig.
redan uppe i level 8! *STOLT* :D
Nej, ska fortsätta spela det nu, sen blir det Glee klockan nio.
Får se hur min feber är imorgon. Den pendlar upp och ner hela tiden.
hoppas att jag mår bättre. vill till skolan. vill dansa. Har haft träningsvärk efter i Måndags hela veckan.
Så otroligt skönt. man känner verkligen att man har tränat då.
Jag och älsklingen ska träna i helgen. Ska jogga ner till klubben och köra lite styrka och så.
Om han nu orkar.
Lat som han är på helgerna. ;)

Nej, hörs ikväll.

LOVE, THERÈSE.

Härmapahärmapahärmapahärmapa

Kommentarer
Postat av: eliiinh !

söt blogg! :)

gillar din header, jättesöt!

2010-01-20 @ 18:50:28
URL: http://eelinppelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0