vasaloppet.

Blivit sjuk. fyfan!
Började känna mig snorig och matt igår.
men imorse när jag vaknade var jag död. Snorig, matt i hela kroppen, hostar. halsont. huvudvärk.
men jag håller på att kurera mig. tur att det bröt ut nu och inte om två dagar.
Torsdag börjar nämligen helvetes veckorna.
Torsdag, fredag, Lördag, Söndag, måndag, Tisdag - Jobb.
Onsdag - Ledig.
Torsdag, fredag, lördag, söndag - Jobb.
och veckan efter det i princip likadant
men det är nice, Money money money.
jobbat dom senaste fyra helgerna också. så money money money där också.
det behövs.
+ det bästa svaret någonsin igår! Livet tar sig!
Nu är det bara lägenhet kvar som ska fixas! Men det kommer det med. det vet jag!
nej, nu ska jag bädda ner mig på soffan men först knarka alvedon, ipren och alla värktabletter som finns så jag blir frisk!
måste vara bätte imorgon, har massor att ordna då!

Love, Therése.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0