Packa packa packa.

Japp, det är det min dag har bestått av.
Mami kom imorse och hjälpte mig. fast först blev det lunch ute.
just nu ligger jag i sängen.
Trött och deprimerad. Vill bara gråta.
allt känndes så bra igår med skola, jobb och allt.
Men insåg idag att vad spelar det för roll om allt ordnar sig med skola och jobb här i mora om jag inte kan bo kvar?
Allt är ju fixat utom boende. Ska kolla på lägenhet imorgon.
en liten etta men det spelar ingen roll.
Får la se hur det går.
Måste bara säga att det finns nog ingen bättre än Malin Björk.
Världens snällaste Malin, Finns där och verkligen lyssnar. Det uppskattas verkligen nu.
Och det är vid sånna här tillfällen man märker vilka som är dom "riktiga" "äkta" vännerna.
Dom som märker att man inte mår bra. Dom som frågar, kommer med råd och bara finns där.
Dom som skiter i det, ja, dom skiter jag i just nu.
Jag vet att jag sa från början att det skulle bli en glad blogg, inge deprimerande tankar.
Men det är väldigt svårt. För just nu är det väldigt deprimerande.
Nej, nu ska jag dra på lite kläder och ut och springa sen hem och göra lite situps.
Åt choklad igår när jag, Malin och Oskar var ute och åkte.
och mitt godisförbud tillåter inte det.
nej nej nej. springa, Situps, eller pilates programmet kanske.
ja, pilates blir det. men först Springa!
Om jag ser ut så här som jag gör nu när sommaren kommer så tar jag en kniv och skära bort allt fett.
tjing.



vackertvackertvackertvackertvackertvackertvackert


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0