Orsa.

Sitter hemma hos mamma i orsa.
Dricker vatten. Citron juice, lönnsirap och cayenpeppar.
Smakar faktist inte så galet illa.
Det är iaf allt jag kommer leva på under 10 dagar.
Ska se hur mycket jag går ner på det.
Ska strax hem och packa ihop resten. ikväll ska vi köra grejer.
Varit och kollar på lägenhet idag. En etta i Orsa.
Förlåt men jag vill verkligen inte bo i orsa.
Ska kolla på Lördag nu och se vad som händer med en annan lägenhet jag har på gång.
Får jag den i mora så tar jag den. Annars får jag se om det blir Sthlm eller Orsa.
Imorgon kväll kommer älsklingen hem. På Lördag ska jag jobba och Söndag flyttstäda Lägenheten.
Nej, ska gå och dricka ett till glas juice, ska dricka 10 sånna om dagen.
Det kommer jag dock aldrig lyckas med. :P
Max fem om dagen..
Hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0