Livet har väl inte riktigt blivit som jag tänkt mig.

Det var ett tag sen jag skrev ngt vettigt alls här.
fast iofs, har jag någon gång skrivit något vettigt? :P
Don't think so.
Men just nu är det himla mycket som händer.
Tänker inte gå in på alla detaljer, skulle ta för lång tid att förklara.
en snabb uppdatering tänkte jag iaf.
Jag går inte längre på St mikaelskolan,
Jag bor inte längre på Gruddvägen.
Jag har inte längre kort hår.
Jag letar inte längre jobb.
Jag letar dock bostad helt febrilt! (heter det verkligen så?)
Jag är helgbo med Joonatan. haha, knas det lät. Bor alltså hos honom i jakt på eget.
skolan, ja.. Fråga igen om någon vecka, just nu vet jag inte vad jag vill. vart jag hamnar eller ngt.
Mitt hår har växt galet upptäckte jag i Fredags!
Jobbar mer och mer på hotellet.
och vet ni någon ledig lägenhet hojta till!
Livet?
Jag och Joonatan har ettårs dag om någon vecka.
Jag är kär kär kär! Han är min bästa vän! och jag vill ha en bebis.
fast nej! Bli inte galna, jag är inte seriös. Men visst är dom så himla sööööta?!
jag har blåmärken överallt efter att jag och Heidi (Joonatans mamma) har släpat hyllor, skåp, skruvat isär och ihop hyllor, Monterat massor med saker och hej och hå. Träningsvärk har jag också.
Nu ska jag gå till Maxi och handla en till B&J, imorgon börjar Handbollen igen.
Får se om jag ska börja igen. Vill leta efter ett mer seriösare lag..
Rättvik kanske har?
Får ta och kolla upp det där.
Landslaget nästa för mig! Om 5 år kommer ni se mig i svenska landslaget i EM, VM och alla mästerskap och jag kommer vara bäst! mest vältranad och allt!


haha, oj. förstod ni något av det här?
Nej, inte jag heller..
Vad jag vill säga är att livet inte riktigt blivit som jag tänkt mig,
Jag älskar min J, som jag även bor hos, jag älskar även B&J, Handboll Norah Jones och har även Träningsvärk.
På Torsdag kommer Älsklingen hem och då blir det bio mys.
Nu Till ICA MAXI.

Hörs hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0