SPARKA ALL INKOMPETENT PERSONAL PÅ SJ!

Något som gör mig helt galen är inkompetent personal på sådanna ställen där service ska uppskattas och servicen ska vara hög.
Som tex på Sj, Tågbolaget you know?
Nej tydligen så fungerar inte det.
Jag är en brevskrivare och jag kommer skriva ett väldigt långt och argt brev till deras chef, Jag vet nog vad du heter lilla gumman. ;)
FUCK! Jag vill verkligen mörda någon.
Jag ska sitta i vagn 7 plats 4 japp, kommer in i tåget jätte glad och allt, men hittar inte min plats, nähe? Går och frågar, då har någon dum jävel bytt ut vagn 7 mot en annan vagn 7 och tagit bort vagn 8 helt.
Så vagn sju är helt överfull och jag får sitta på en plats och bara hoppas på att det inte är någon annans plats..
Men jag är arg och det har jag tagit upp med biljett kärringen, jag sa att om jag behöver flytta på mig så får dom släpa mina väskor till en annan vagn för jag har faktist bokat och betalat en sitt plats hela vägen och det är helt enkelt inte rätt att jag ska flytta på mig för att någon dumjävel gjort fel.
Så alla från vagn åtta har alltså tryckt ihop sig i vagn sju, jag blir så jävla galen,
Och som pricken över i´t så finns det inte ett eluttag på hela tåget, "nej det här är inte ett sådant tåg"
NÄHE?! Men vafan det finns på alla tåg i hela jävla sverige utom just det här??!?!?! VAD ÄR ERAT FEL?!
nej, nu ska jag gå och köpa choklad, och just nu krävs det nog en hel stor marabou för att göra mig glad,
Hur många rutor behöver du?

Love, En väldigt upprörd och arg Therése

Kommentarer
Postat av: Elina

Hehe men gumman då :P xD Lugna upp dig lite :D

2009-10-30 @ 18:18:36
URL: http://elinahulten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0