Godmorgon!

Natten blev inte som jag tänkt mig, jag startade en film och tänkte somna relativt tidigt, men nepp!
Selma ringde så vi pratade i telen fram till fyra, sen halv fem ringer hon igen. fast då svarade jag inte. :P
Pratade om våra kvällar på Wasa som oftast brukar sluta med att jag vid tolv ber selma om garderobs numret för att hämta något i jackan, men ist tar jag mina saker och åker till joonatan.
haha, vad ska jag säga, det är så när man är kär i guess.
Men nu när han är borta och gör lumpen så kan man gå ut med mig utan att vara orolig för det.
Samma gäller nog hannah, men nu har vi besvisat att vi kan vara kvar tills det stänger utan att dra hem och toffla. :P

Nu är frågan, Frukost hemma eller hos mamma? Och Ikväll, Öna, Wasa eller rättvik?
Märkte precis att min granne är hemma i helgen, hon brukar aldrig vara i mora då så brukar alltid stimma hur mkt som helst. :P
Och nu när jag vaknade så hörde jag hennes barn, hon hade märkt att jag kommit hem ja, men inte blivit störd. :)
Hur gullig som helst.
Hennes barn var utklädda till indian och dracula, så hiiimla söta Verkligen!
Nej, nu blir det frukost, frågan är bara vart!


Love, Therése.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0