Älskar!?

Allt känns så mycket bättre nu,
Allt känns jätte bra förutom att finaste underbaraste MIN ska åka på Fredag.
Men det kommer gå bra ändå hoppas jag.

Är hos mamma och har käkat lunch med henne, mmmh spagetti och köttfärsås! :D
Ska köra henne till jobbet sen innan jag åker tillbaka till mora.
Tänkte att jag skulle prova träna lite idag om revbenet tillåter.
Fortfarande lite ont men det blir bättre och bättre! :)
Helgen va ett rent helvete men det tänker jag inte dra upp igen och speciellt inte här.
Dom som vet dom vet.
Nej, ska fortsätta kolla runt lite. längtar tills jag får min dator! :)
Ska beställa dongel till den nu, ska hämta den i veckan! Hurra! :)


Love, Therése

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0