YES!

Som jag skrev i förrgår hade jag prövning av en hel kurs igår morse.
Fick reda på det i förrgår så jag hann inte plugga men jag tänkte att Engelska är inte svårt så jag går dit och ger det ett försök.
Sen idag ringde läraren i ämnet och sa att han  hade rättat det så jag sa att jag skulle komma och kolla.
ville se vilka fel jag hade osv.
Guess what?! :D
7 Fel på hela provet.
Solklart MVG.
Nu ska jag bara skicka in uppsatsen om boken vi skrev förrut som jag fick MVG i så har jag MVG i hela kursen.
Tack tack, från IG pga av att Martin hatar mig och alltid kommer att göra till ett MVG på en och en halv timme.
Ibland måste jag bara älska mig själv.
naaajs!
Nu ska jag mejla uppsatsen till honom så är det klartt!
Hörs sen.

Love, Therése.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0