vinterdäck&hejdåhår.

Yes, nu äntligen har jag vinterdäck på bilen!
Jonny snäll som han är har precis åkt hem var här och bytte däck åt mig!
Tack vännen!
Emelia åkte med dom hem också.
Och min pojkvän som skulle komma 21:40 kommer isthalv tolv inatt.
Klant som han är så misade han tåget.
Duktigt älskling!
Nu ska jag fortsätta städa lite, är nästan klar med allt.
sen kolla lite DHW om jag hinner. lär ju hinna med ett avsnitt ikväll iaf!
Gah! Joonatan ska klippa sig i veckan, är fett nervös.
Kommer bli galet snyggt tror jag!
Måste säga hejdå till hans hår.
Hejdåhår.,


Love, Therése

Kommentarer
Postat av: hanna

Haha, du lyckas bra älskling =) keep going !

2009-11-04 @ 22:03:29
URL: http://baraenhannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0