Vakna upp och vara en häst? Ja tack.

Hade jag varit en häst hade ni fått skjuta mig nu.
Min nacke har börjat krångla igen efter krocken, jag har så ont att jag inte ens kan somna.
Har haft ont hela dagen så mamma försökte massera bort det men det gick verkligen inte.
Har tagit smärtsillande tabletten som jag fick efter krocken men det hjälper inte.
Okej, jag är ingen häst, men snälla skjut mig nu ändå?! Tack gode gud att jag kan ha datorn i sängen så jag slipper röra mig.
Nej, Nu ska jag försöka ta mig till toaletten och borsta tänderna igen, jag drack saft efter första gången dum som jag är.
Fast kanske ska låta bli det ändå.
aj aj aj aj, nej det var ingen bra idé. kul, kommer få sova med datorn i knät inatt, kan inte lyfta den.
Nej, nu ska jag hoppas att jag somnar och vaknar som en häst.
God natt sov så gott till er som inte redan somnat.

Love, Therése.

Putte på våran höstpromenad förra veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0