Tvätt hjälp!

Körde hem sanna när vi hade pluggat och sammtidigt tog jag en cigg med Emelia när hon jobbade.
Vi kom på att vi skulle käka på donken så nu är jag väääldigt vääldigt mätt.
Så mätt att jag faktist skulle spricka vilken sekund som helst.
Nu ska jag duscha och sen börja plocka ihop lite, storstäda imorgon innan älsklingen kommer hem.
Emelia ska hjälpa mig tvätta. För att jag är faktist den sämsta tjejen någonsin.
Jag kan inte tvätta, jag är helt värdelös och har tvättat max fyra gånger själv i hela mitt liv.
Jag har alltid haft en mamma som hjälpt mig med det.
Hoppas HM och nelly sakerna kommer imorgon!
Så åka till mamma också en sväng, hon ska hjälpa mig med internett banken.
Fattar inte hur det funkar. xD
haha, nej sla nog sluta skriva, kommer bara på saker som jag är helt värdelös på.
Skor, Det är jag bra på.
skor skor skor.

Love, Therése.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Titta in på alla snygga look a likes och säg vad du tycker :) DU kan även tipsa om nya look a likes som jag kan ha på min blogg i framtiden. Eller varför inte skicka in en bild på dig själv, så hittar jag just DIN look a like :)

2009-11-03 @ 23:36:52
URL: http://findmytwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0