Trött på allt.

pratade med rektorn idag om hur allt gick i skolan eftersom jag varit borta,
inget som inte går att lösa! men sen får jag reda på hur mkt som helst av henne som gör att jag vill hoppa av nu, på stört!
Om jag skiter i allt just nu då, bra. fine, det var rérat val. jag gör inget så då behöver inte ni ta del av det jag gjort heller.
det blir inget av ngt, ni får göra om allting.
för nu skiter jag i det här.

Jag ska gå hit, göra det som krävs, inget annat.
tänker sluta anstränga mig, och tänker sluta engagera mig.
fan vad nice, jag kan gå ut i helgen också.
eftersom jag inte gör ngt alls.

Nej, nu ska jag ut, ta en cigg till mitt kaffe och fortsätta vara deprimerad.
Jag trodde verkligen att det skulle bli annorlunda med er!
Men tji fick jag.
men vad förväntade jag mig, 16-17 år och bäst i stan eller hur var det?


Love, Therése.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0