tillbaka

från morgonjoggen.
har hittat den perfekta morgon rundan och den perfekta kvälls/eftermiddags rundan!
kanoners!
Kom dock på att jag är inte och kommer aldrig att bli någon frukost människa om inte det är frukost på säng som min underbara pojkvän fixat. mmm, pankakor.
nej, tillbaka till ämnet.
ingen frukost människa så det kommer nog att skippas, ska dock köpa hem grapefruite. en halv sådan på morgonen kan jag ändå äta.
men idag så blev det 20 minuter till i sängen nyduschad under det underbara duntäcket som doftar Joonatan i min underbara morgonrock.
så mysigt att bara ligga och lyssna på den perfekta morgon musiken, melissa horn - fall fritt.
Det ska vara en lugn start på dagen, då blir min dag helt perfekt.
btw, ringde mamma när det va lite läskigt ute typ halv sju hon blev helt paff.
Jag kan överraska jag också. :)
nej, nu ska jag klä på mig, lite smink om jag orkar.
jag är inte mkt för smink längre om det inte är helg,
tycker det är så mkt skönare att låta huden få vila.
nej, Hörs efter skolan!
Ska fixa om lite i blogg designen då tänkte jag.
Have a nice day. ;)


Love, Therése


Jag ska sakna dig imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0