Tandläkarbesök!

klockan två idag fick jag en akut tid, jätte skönt! bort bort bort med det onda!
Kom precis hem från skolan, har haft övningsnationella prov i Svenska, gick helt okej tycker jag!
Jag är nöjd! det var enda lektionen vi hade idag så nu är jag ledig.
Ska åka ner till tandläkaren bara sen har jag tänkt plugga! Historia historia historia!
Fast det är ju knappast jobbigt. :P
Yeye, ska försöka sova en timme innan tandläkaren. annars är risken stor att jag somnar på bussen på väg ner.
Har inte sovit något alls inatt.
Direkt jag skrev förra inlägget så gick jag till Alex som bor två hus bort, Sabrina och hon satt och drack kaffe och skulle inte heller sova så har suttit och flumm pratat med dom och druckit kaffe<3.
Nej, Godnatt, eller godmorgon till vissa.

Love, Therése.


Btw, fick nyss ett mejl från Bo Stäring ang bokuppsatsen, MVG på den också! niiiiiiiiice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0