Svininfluensan vaccin.

har jag tagit idag ja.
Och fyfan säger jag bara.
Tuppade av och fick ligga ned.
Sköterskan stod och håll mina ben i högläge.
Blev hur yr som helst och bara hyperventilerade.
Japp jag vet, jag är klenis nummer ett.
Men min värsta fobi här i livet är sprutor/nålar.
Då badar jag hellre i en pool med ormar och spindlar som är min andra fobi om ni förstår vad jag menar.
Nu ligger jag hemma i sägen, hade som tur var slutat för dagen så det var bara att åka hem.
Malin kom och körde mig, ville inte åka buss eftersom jag fortfarande är hur yr som helst.
Om en eller två timmar kommer mamma och hämtar mig, ska nog sova där inatt.
Känns säkrast eftersom jag har så jävla ont!
det gör ont i armen dock inte lika illa som jag trodde att det skulle göra.
Men jag är hur yr som helst och har huvudvärk gånger en miljard.
Så nu ska jag stänga av datorn och försöka somna.
Jag är dock jävla paranoid mot den här sprutan.
Tänk om det är värsta medlet så att alla kommer dö nu, det har jag tänkt på jävligt länge.
Emelia har dock dumförklarat mig, men maria hade tänkt samma tanke men hennes vän sa något klokt om det.
Om alla andra dör ut vill jag ändå inte leva kvar här ensam.
Och det är ju faktist sant.
Joonatan som också var helt anti sprutan har också tagit det nu, fick den via lumpen.
så nu är vi båda vaccinerade. så antingen kommer vi vara super friska tillsammans annars dör vi.
Det visar sig.

Nej, nu ska jag sova, godnatt!

Love, Therése.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0