Skooooor.

Som dom flesta vet så är det bästa jag vet skor.
Jag får inte nog av dom.
Även att bara gå in i en skoaffär utan att handla något gör mig lycklig.
att känna doften av ett par nya skor. det finns inget bättre (okej, mysa med Joonatan).
Även att bara vara inne och kolla skor på nätet gör mig lycklig.
Har beställt ett par rosa pumps från Nelly nu ikväll, omg jag  dog, var bara tvungen.
dom kostade inte mkt alls och jag fick beställa dom på mamma så mums på nya rosa pumps och mums på en snäll mamma.
Bild kommer när dom kommer.
Orkar inte hålla på att spara över.
Men nu har jag gett upp skoshoppandet och bloggdesignandet för ikväll.
Kom på att jag hade smärtstillande och muskelavslappnande hemma från krocken så tog det tills jag kan hämta ut dom nya imorgon.
Så nu kommer jag garanterat somna inom en kvart.
Dags att försöka ta sig ur sängen för nattciggen och sen somna skönt och förhoppningsvis med en inte lika öm och ond nacke.
och kors i taket btw Selma gick och la sig innan ett.
Trodde jag aldrig, fick nattprata med Malin i telen ist, Jag och selma har nämligen pratat i telen till fyra fem på mornarna dom senaste nätterna.
Just like the old days. ;)
Nej, GODNATT, SOV SÅ GOTT och dröm vackra drömmar.
Jag ska drömma om min underbara pojkvänn som håller på att lära sig kriga.
Fick ett sms idag där han skrev att han lärt sig plocka isär och ihop något anånting gevär med förbundna ögon.
Stold över dig älskling, eller, ja, vad man nu ska vara när någon lärt sig det?!
Nej, godnatt people!

Love, Therése.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0