Ont i nacken och falska vänner.

Mamma kommer strax och ska hämta mig, vi ska till lasarettet, jag tar mig inte upp ur sängen, har alldeles för ont.
Vette fan vad som har hänt, det gör bara ondare och ondare.
Inte blir det bättre av att ens bästa vän är dum i huvudet och helt jävla retarded.
Man ska se upp med falska anklagelser gumman.
Hur är det man säger, Man ska inte kasta sten i ett glashus.
kan ju slänga med ett till ordspråk, Äpplet faller inte långt ifrån trädet.
Båda stämmer mkt väl in på dig.
Blir så galet arg!
Galet ont och galet arg!
Det är en riktigt bra dag det här.
Nej, nu ska jag prata med Fröken Emelia, hon den där normala ni vet. ;)

Love, Therése.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0