Mat dags!

Nu har både jag och Joonatan suttit vid varsin dator i två och en halv timme så nu blir det dator stopp!
Ska till maxi och handla strax.
Kom på igår att vi skulle göra fläskfilé med potatis gratäng med jensens steakhouse sås så Hannas mats rekomenderade som både jag och Joonatan blev kära i.
Så snart blir det maxi men innan det lite pussar och en cigg!
Får se om jag hinner uppdatera något ikväll, annars kommer det imorgon när vi vaknat och så.
Blir ingen utgång ikväll btw, jag tofflar den här helgen också!
Men det är egentligen inget val ens tycker jag.
Fulla människor och wasa stugan VS God mat och mys med älsklingen.
DAH! Älsklingen såklart!
Alla gånger!

Love, Therése.

Grattis Janna 18 år om 7 timmar. :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

men den jävla såsen smakar balle :O:O

2009-11-15 @ 13:26:25
URL: http://baraenhannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0