Lima.

Sitter i Lima hemma hos Per och margit (farmor och farfar nästan)
Mamma är på utvecklinggsamtal med Tobias så är här med Mattias!
Har precis spelat kort och tyvärr så har Mattias ärft dåligförlorare genen av mig.
Han blir argare och surare än vad jag blir och då är det illa.
Ni ska se om jag spelar uno, monopol eller Skippo.
Det går inte att beskriva. Jag blir skit arg och måste spela igen, jag måste spela tills jag vunnit åtminstonde en gång.
Tyvärr så är det ju dock inte mig det drabbar utan den jag spelar med.
det är hemskt. Speciellt monopol, jag kan vara arg i flera dagar efter om jag inte vunnit.
Ikväll kommer min älskade älskling hem!
Och igår kom hannas älskade älskling hem!
så vi är två glada människor den här helgen!
Får se om det blir utgång imorgon kanske.
Vill ha en av klänningarna från NELLY, funderar på den svarta "tubtopp" klänningen men svarta strumpbyxor svart kuvertväska och dom rosa pumpsen!
Blir ett senare inlägg om det.
Nu ska jag ladda datorn så att mamma kan ha den på vägen hem.
Ombytta roller.
Mamma sitter vid dator på passagerarsidan och jag kör.
Hon orkade inte. Inte jag heller egentligen men nu när jag inte har bilen längre så är det alltid skönt att köra lite extra!
Hörs ikväll! :)

Love, Therése.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0