Kom nu mami!

Väntar fortfarande på att mamma ska komma och hjälpa mig till Lasarettet, hon kommer om en kvart nu.
haha kom och tänka på en sak nyss, eftersom jag inte kunnat röra på mig så har min dörr varit upplåst inatt och idag så vem som helst hade kunnat springa in och råna eller mörda mig, men i'm alive och allt är kvar.
Nej, nu ska jag försöka ta mig upp, klarar inte det här. jag MÅSTE röka.
Mamma tyckte det va jätte bra att jag inte kunde röra mig så att jag inte kunde röka, hon ville låta mig ligga här i någon vecka, så att jag i princip va helt tvungen att sluta röka, vem vet. Det kanske hade fungerat.

Love, Therése

Vad tycks om den nya designen förresten? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0