klantig pojkvänn?

ja, det är väl nästan en underdrift eller vad det heter.
Grabben gör som ala vet lumpen just nu och har varit hemma i helgen.
Blev panik körning ner till tåget sen kommer jag hem tll honom och ska plocka ihop mina saker och hittar nycklarna till hans skåp i sthlm där hans uniform och allt ligger.
Kollade alla tåg men gick inget så hans pappa slängde sig i bilen för att försöka åka ikapp tåget men icke sa nicke.
sist jag kollade så var dom i sala så förmodligen så har Johani åkt hela vägen till sthlm.
För ett par nycklar.
Ganska roligt när Joonatan hela tiden tjatar på att jag är dålig på att planera och att jag är så jävla klantig!
Men ja, så kan det gå när inte haspen är på.
Nu fick han som tur va sina nycklar ikväll ändå förmodligen! (förhoppnignsvis)
Sitter hos honom nu, väntar till hans pappa kommer hem för att kolla hur det gick.
Precis efter han åkt så ringde det, Jag svarade.
-Hos mielonen.
-Hej! Jag kokar vatten! Vill du snälla slå av plattan! Hinner inte vända!
-Redan gjort. haha.
-Åh, vad bra! Kanon! Nu ska jag fortsätta åka i min lugna fart!
hahaha. jag har koll och lugna fart. njaaa.
Samma tid som tåget kallar jag inte lugnt.
Men himla tur. så skulle min mamma ALDRIG gjort någosin, vd det än gällde.
Nu ska jag spela yatzy med Emelia.
Får se, i värsta fall åker jag till sthlm och passar på att hälsa på pappa och dom sammtidigt.
kolla i lite affärer och så, är ju ändå lediga imorgon!

Love, Therése.

Ursäkta alla stav/slarvfel.
Stress skriver. :p

Kommentarer
Postat av: Anonym

hörru din dyslektiker, vi kom ju överens om att du inte har några vänner?! skärp dig nu.

2009-11-15 @ 22:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0