Kissie?

Jag tycker det var himla bra av henne att inte vara med idag.
Läste Hannas inlägg så var tvungen att kolla på klippet.
Och jag menar, malou (tror jag hon heter?) Verkar ju verkligen hata kissie.
Nu vet ju inte jag om dom träffats i något tidigare sammanhang men hon verkade ha väldiga fördomar.
Jag dog av skratt när hon skulle visa kissies blogg och sa att "nu vet ju inte jag om hon menar mig" Eller något liknande.
Haha, vah? xD
Snacka om att ta åt sig. :D
Nej, nu ska jag kolla kissies blogg för att se vad hon sagt, hon lär väl vara måttligt road!
sen ut och ta natt ciggen sen sova,
Tack Hanna så jag fick se inlägget.
Himla underhållande. Malous fördommar och FOKIS röst.
hennes videoblogg var så jävla rolig, hur gammal är hon?
På riktigt, jag vill veta.


Love, Therése.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0