kaffestugan

Med emelia om en stund, är hemma hos henne nu,
'allt annat har ju bara spårat ur,  oskyldiga människor ska inte ens bi inblandade..
det här har gått alldeles för långt, nu vill jag bara spola tillbaka tiden.
Hannas pappa har inte gjort ett skit och borde verkligen inte drabbas av detta.
Ja, igår var det roligt, vi va fulla och skrattade åt det, inte skylla på alkoholen nej, men jag vet själv.
hade vi varit nyktra hade det inte skrivits.
gjort är gjort och det går inte att ändra på, önskar bara att det kunde göras ogjort.
Jag står för att jag skrev det men jag tänkte inte på konsekvenserna, och det här, att ngn ska få sparken är bara väldigt överdrivet.
sånna här tillfällen man önskar att man kunde spola tillbaka tiden.
nej, kycklingsallad med currydressing, cigg och emelia.
Det är vad min dag kommer bestå av och det är så bra det bara kan bli!
Skriver när jag kommer hem får se.
btw, anonym. ta reda på fakta innan du börjar prata?
och en sak till, jag kan stå för det jag gör, kan du?

Love, Therése


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vaddå fullaA? :P du och janna var det... jag var helt spiknykter ocha har ingenting med detta att göra... eller hur ?

2009-11-11 @ 07:21:15
URL: http://baraenhannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0