Jobb

Kom precis hem till älsklingen, slutade vid sju ikväll.
Emelia ringde igår och frågade om jag ville jobba idag och självklart sa jag ja!
Så ikväll har jag alltså varit på vi på hörnet och serverat. Gick bra, inge porslin som krossades.
allt va helt.

Skulle ut ikväll men mår så galet illa så det blir inte av.
Känns som att jag kommer kräkas vilken sekund som helst.
(för mkt information?)
Ist blir det att sova väldigt väldigt tidigt för mig.
Ska bara ner och hämta dricksen om en stund, sen sovaaaa.
Nog första Lördags kvällen på länge som jag inte har varit ut.
Mora-Leksand spelar ikväll så jag väljer ju helt klart fel helg att bli sjuk på.
Galet mkt folk, men ja, Shit happens.

Pratade precis med pappa btw.
Hade en väldigt jobbig dröm igår, mått illa ända sen dess.
blir bara värre och värre.
Dumma mage! BLI BRA!
Jag vill dansa, jag vill dricka cider, jag vill äta choklad, jag vill dricka rosa pantern, jag vill dricka camicase.(stavas?)
Men nej, nu ska jag vila sen hämta dricksen.
Får se om det blir någon mer uppdatering ikväll eller om jag somnar, då kommer det imorgon!
Då kommer även bilderna på Joonatans nya frisyr som btw sitter vid sin dator och spelar nå krigsspel. Grbben får inte nog!

Ha en kanon trevlig kväll alla som ska ut!
Skaka lite rumpa på dansgolvet från mig också!

Love, Therése.

Kommentarer
Postat av: Hanna

<3

2009-11-08 @ 22:45:09
URL: http://baraenhannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0