Jag hatar Söndagar.

Då åker Joonatan tillbaka till sthlm.
Helt sämst, men ändå helt  bäst.
"Söndagar är en av tre dagar i veckan jag får vara med dig.
Söndagar är en av två mornar jag får vakna brevid dig och din sovvarma kropp så jag tycker om Söndagar."

Älskling du är bäst och jag håller med, Söndagar är helt bäst men Sönddags eftermiddagar/kvällar är dock sämst.
Finns inget värre när du går på tåget. :(
Nu ska jag ta kvälls ciggen, håller på att sluta röka, går riktigt bra faktist!
Var hundvakt igår på dagen och några timmar inatt.
Var även chaufför till Sälen igår, men kan ta helgen i ett senare inlägg,
Är alldeles för deprimerad!

Love, Therése.

Kommentarer
Postat av: hanna

tänkte bara säga att jag öppnat upp bloggen igen... <3

2009-11-30 @ 00:56:18
URL: http://baraenhannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0