Inget öppet hus.

det gör ont & jag saknar.

Inget öppet hur för mig idag. är alldeles för irriterad på klassen.
det finns några få normala, men tro mig dom är få.
blir så irriterad när dom inte kan stå för det dom tycker och prata direkt med mig utan att man ska behöva gå en jävla omväg till lärare, rektorer osv.
och sen kommer det fram att det ni sagt inte ens stämmer.
Men det är bra, man känner sig välkommen.
Som lizette sa, vi har iaf försökt att prata, men ni vill tydligen inte så då är det faktist skitsamma!
Tänker knappast spendera min lördag där, då går jag hellre till skolan på Måndag Ensam än att vara där idag.
Nu ska jag röka, äta choklad och vara deprimerad.
Vet bara inte varför jag är deprimerad.
Det är en gåta.
Något saknas men vad?

Love, Therése.

Det gör ont. </3


Kommentarer
Postat av: Julia

tråkigt att du skriver sånt här på din blogg Therese..

vi har inte sagt nånting, så kom till skolan och prata med oss istället.

du går ju omvägar själv just nu.

2009-11-16 @ 14:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0