Hos mami

i Orsa och hälsar på Lite.
Ringde min lillebror och han sa att han bakade massa gott så jag tänkte att köra bil på en söndag kan man nog göra ändå. mmmmmmuffins,mmmmkolamums. mmmmmtacos, mmmmkyckling. :D
Massa gott, det är bra att kunna åka till mamma och få lite lyx, hon masserade mig lite också. Har så galet ont i nacken.
Men nu ska jag nog åka hem igen för nu börjar hon och gubben bråka.
Det orkar inte mitt huvud.
Alldeles för ömtåligt idag.

Love, Therése.



Dom sju bästa månaderna i mitt liv. <3

Kommentarer
Postat av: Helene

JA! :D haha. det gör han :)

hm, asså jag skulle jätte gärna vilja hjälpa dig, men jag har de programet på den andra datan, och den är lite knepig, HAHA! men kan ju se om ett tag, om du inte hittar ngn annan som kan hjälpa dig :D hihi

2009-11-01 @ 16:22:12
URL: http://hholmstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0