hejhopp.

vakande vid två imorse. sov hos Joonatan inatt fasten han åkt till sthlm, ville känna hans doft.
det känns bättre att sova i hans säng, man känner sig närmare då på ngt sätt.
Har varit på Stan med Hanna och Fia, var på kaffestugan en sväng och sen kollade runt lite.
Hanna kom på en möjlig julklapp till Matts jag har dock världens problem med det.
Det jag hade tänkt mig blir absolut inte av. Joonatan typ dumförklarde mig.
haha, jaja. är väl bara att komma på ngt nytt dåda!
Sitter hemma hos honom nu, ska kolla busstiderna till Orsa.
Onödigt att gå hem kolla tiderna för att sen få springa till bussen.
men den gick inte förrens ganska sent så struntar i orsa och går hem städar ist.
Nähe, fick precis SMS av hanna, hon kommer och hämtar mig.
Ska till Anita tor jag hon hette och hälsa på, sen blir det kanske lite donken kaffe på det.
ikväll ska jag städa iaf, och fixa för imorgon.
Min klass är jag fortfarande jätte irriterad på men det är strunt samma.
orkar inte ens lägga ner energi på det.
Blir inge grekland för mig tror jag.

En sak till bara, förstår mig inte på folk som kommenterar anonymt.
Kan verkligen inte stå för det dom tycker.
det är ganska underhållande!
Men som jag skrev tidigare.
Det är inte min tid du slösar, bara din.
och jag kan verkligen inte göra annat än att skratta åt det! :)
Du får mer än gärna fortsätta slösa din tid på mig.
Det är bara bevis på att du själv inte har något liv så du måste sitta hela dagarna och läsa om det jag gör och sen kommentera något du inte ens kan stå för!


Love, Therése.

Welcome to the good life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0