Godnatt.

Eller godmorgon?
Kan inte somna utan Joonatan brevid mig, jobbigt as hell.
Mamma kommer och hämtar mig vid nio, vi ska till Falun.
Eller jag ska dit, hon är snäll och kör mig.
Ska till tandläkaren för att dra ut mina visdomständer!
ÄNTLIGEN!
Och med min tandläkarskräck så måste mami med!
Här i Mora så har Joonatan varit tvungen att gå med mig men nu när han inte är här och kan hjälpa så duger mami alldeles utmärkt!
Kanske skulle fika med Linda innan vi åkte hem sa hon ngt om, får allt se om jag orkar det.
Men nu måste jag verkligen försöka somna!
Var ute och gick tidigare ikväll,
Pratade med den som känner mig bäst här i världen.
Den föredettabästavännen jag skrev om tidigare.
Det var skönt.
Känns som en stor sten lyfts från mitt bröst.
Eller hur man säger, det är en väldig lättnad iaf.
Men men, mer om det efter Falun imorgon!
Har datorn med mig dit så uppdaterar i bilen, på vägen hem vill säga.
Dit kommer jag sova som en stock!
Godnatt, eller godmorgon?

Love, Therése.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0