Godnatt!

Måste bara berätta om hur underbar min helg har varit.
Joonatan kom hem i fredags och då gick vi bara och la oss och sov direkt han kom till mora eller ja, jag fick en present först. Jätte god choklad från gamla stan, mums.
helt underbart att få sova tillsammans igen sen.
Vaknade relativt tidigt, låg i sängen ett tag. sen blev det donken och promenad i snön.
helt underbart.
Sen lagade vi mat. eller rättare sagt jag lagade mat.
gjorde fransk potatis gratäng med helstekt fläskfilé och massa goda såser och sallad.
Jag, Joonatan och hans pappa käkade. hur gott som helst!
sen blev det filmmys och sen sängen.
På Söndag så vaknade vi rätt sent. käkade hur god frukost som helst och sen kom Maja och Janni med söt Ellen.
När dom hade åkt så tappade Joonatan upp ett bad och tände massa massa ljus och satte på lugn musik.
Han hade köpt en bad bomb i sthlm så vattnet blev rött och skummet rosa. hur gulligt som helst!
sen myste vi bara käkade flygande jakob och  bara pratade och sen körde jag honom till tåget.
En lugn men helt underbar helg med världens bästa älskling.
nyss fick jag världens sötaste godnatt sms. inte ett utan två, tre.
Du är helt underbar och jag älskar dig bästa du!
Nu ska jag försöka somna, skola imorgon.

godnatt, sov så gott och dröm vackra drömmar. :)

Love, Therése.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0