GODMORGON!

japp, det är sant. klockan halv sen ringde mitt alarm, jag fick för mig att jag skulle upp och springa innan skolan, jag måste ta tag i mitt liv, jag satsar inte på summer 2010 utan nyår nu.
En snygg partyklänning ska sitta snyggt och under det senaste halvåret har jag låtit min kropp rasera helt, men no more candy, chips, läsk och skräpmat. inte vara full varje helg, max en gång i månaden.
och minst en promenad per dag. okej, den behöver inte vara så här tidigt men tänkte bevisa för mig själv att jag är seriös med detta. mitt mål tänker jag inte skriva här eller berätta för någon.
när jag har nått min målvikt då kan ni få veta det.
men, jag börjar nu, idag den 11 November.
ska ha hunnit halvvägs iaf när det är nyår.
jag har inte tänkt att sluta äta, bara börja träna bra, äta nyttigt och mindre godis och socker.
nej, nu ska jag ut, har laddat upp med bra pepp musik och är taggad!

Uppdaterar under frukosten, om ni är vakna? ;)


Love, Therése.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0