godkväll.

kom precis hem.
Hanna hämtade mig och vi var ut till matts föräldrar och maxi.
skönt att bara få prata lite. :)
Gissa om jag blev glad när jag kom hem och såg att det jag beställde till Joonatan i julklapp hade kommit!
WOHO!
Fin fint var det!
kommer dock inte avslöja vad det är eftersom det finns idioter som alltid vill förstöra.
+ att när Joonatan är hemma så läser han!
hoppas att han bir glad, det här är bara något litet, en sidojulklapp till den riktiga!
det är sådan julkänsla nu.
Jag hatar julen men att köpa julklappar är det bästa som finns!
helt underbart!!
svårt bara att komma på vad man ska ge alla..
men men, nu ska jag kolla på The Simpson!

Love, Therése.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0