Girls, You know what i'm talking about.

Har varit underbar, Joonatan kom hem och så jag längtat!
Blev dock inte så mkt tid med honom som jag hoppades på, blev jobb igår och idag på Vi på hörnet.
Imorse bastade vi sen åkte jag direkt till jobbet så hann knappt säga hejdå.
Han fick komma ner till jobbet och pussas hejdå.
:(
Ligger i sängen nu, är helt död i hela kroppen och saknar Joonatan.
Äter nachos med salsa, choklad, kollar på DHW box seasong 5, lyssnar på våran skiva och tycker synd om mig själv.
För det är faktist synd om mig, min pojkvän är 40 mil bort.
Det låter inge långt men det känns som att han är på andra sidan jorden.
Ligger och tycker synd om Hanna också.
Hennes pojkvän är faktist på ANDRA sidan jorden.
Det är synd om oss militär flickvänner.
Okej, Nu är ju joonatan inte militär riktigt ännu, men snart så.
Åh, Jag saknar dig redan älskling.
Myser i din tröja nu, ska sova i den inatt.
Imorgon ska jag nog åka och hämta en till tröja hemma hos honom som luktar ännu mera honom.
Shit, jag låter så jävla patetisk.
men tjejer, ni vet vad jag pratar om.
Doften gör att man känner sig lite närmare personen.
Jag menar, hur många av er har inte kvar en tröja, t-shirt eller ett par byxor från ett gammalt ragg eller pojkvänn?
Ljug inte nu, var ärliga!
Just det, visste väl det.
Nej, nu ska jag fortsätta min lilla tycka-synd-om-mig-själv- kväll.
Skola imorgon faktist.
Nu när nacken äntligen är bättre!
Bilder kommer på Joonatans snaggade frisyr imorgon!

Godnatt, Sov så gott.

Love, Therése

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0