EGOIST!

Okej, alla anonyma kommeterare, Här får ni något mer att kommentera och klaga över.
Det här är MIN blogg, då får ni mer än gärna kalla mig egoist för det är MIG jag skriver om. MITT liv, MINA känslor MINA problem.
Har ni inget bra att säga utan bara att ni hatar mig varför ens lägga ner energi på att gå in här och läsa det här för då?
förstår verkligen inte, men aja, det är ERAT problem för det är ERAT liv.
Och som jag skrev igår. jag bryr mig inte.
Jag är helt matt, helt känslomässigt apatisk!
jag har slutat bry mig, och ja. Det kanske gör mig till egoist.
Men jag bryr mig om mina vänner, mina nära och kära.
Men jaja, klaga om ni vill, skriv vad ni vill, gör vad ni vill.
Det är eran tid ni slösar, inte min.
MIN MIN MIN, se, där var jag lite egoist igen. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

men du har väl inga vänner?

2009-11-13 @ 15:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0