Djävulen bär inte prada.

Okej, jo kanske. Jag tror att djävulen garanterat är en människa ifrån Mora, För här finns det max tio vettiga människor.
Resten, i princip pack.
Nej, nu ska jag skärpa mig, inget mera gnäll om Mora och morasbefolkning,
Har precis gjort en ny design till bloggen, får se om den kommer upp ikväll eller imorgon.
Bilden på min tuppkamm  från igår som jag lovade kommer dock nu. fulla och glada, det är så det ska vara.

Här kommer den, ovriden dock, men det får ni leva med. ;)

Yeah! Hårdrock! \m/

Pratade precis med Älsklingen, åh, bara två dagar sen kommer han hem!
Massa mums på det!
Nej, nu ska jag kolla klart på Djävulen bär prada. Kanon bra film.
Btw hoppas HM sakerna kommer imorgon!

Love, Therése.

Kommentarer
Postat av: hanna

haha jag tror jag dör. kan vi va snyggast i världen tro ?

2009-11-02 @ 18:38:41
URL: http://baraenhannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0