Bakis till 1000 och borttappad bh?!

japp blev ju som sagt utgång igår iaf. Och hej och hå kul var det!
Började hos Emelie och hamnade i Öna ändå. Men jag, Hannah och Emelie kände att det var inget för oss.
Så vi drog oss till wasa med Jonas och dom ist.
Haha, måste bara berätta om en specifik händelse.
Jag och sara satt bakom posten en bit ifrån Wasa och pratade, helt plötsligt kommer Theo och Elias, varav Theo tar Elias tröja och springer, Elias står utan tröja och fryser, jag snäll som jag är erbjöd honom min Bh, Han fick låna den men jag skulle ha tillbaka den när vi kom in sa jag, Dock hittade vi inte honom utan vi sprang runt som idioter och jag utan bh och frågade varenda människa, till slut hittade vi honom men han vägrade ge tillbaka den, jag fick tillbaka den om vi hittade hans tröja, men då var grejen att den hade inte Theo längre utan den hade han gett till Gran?! haha, började leta efter honom och efter många om och men så hittade vi tröjan och jag fick tillbaka BH'n.
nu börjar dt bli lite långt så ska inte skriva nå mer. Bilder från igår kommer lite senare, Jag hade tuppkamm så det måste ni se!
Ska bara hitta mobil sladden!
Ni bara ökar och ökar förresten! Väldans trevligt, Jag är inte hej och hå superbloggaren så jag blir jätte glad när det ökar och ökar! Måste ju ändå betyda att jag gör någonting rätt?

Love, Therése.



Oj, man såg visst inte så mkt, men för er som verkligen inte kan leva utan att veta så står det 67.
Och det tycker jag är jätte bra för att vara lilla mig. :D

Kommentarer
Postat av: S A R A

tack :D men vad kul, lägger till dig med nu ! :)

2009-11-01 @ 11:43:50
URL: http://sarasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0