Älskade du.

du har alltid bra saker att säga.
jag älskar dig Joonatan.<3

Idag nu då, Åkte hem till Emelia och väntade på att hon skulle fixa sig, sen blev det kaffestugan och hipp som happ satt vi i hennes pappas bil som vi lånat och åkte till Lima för att hämta klänningarna vi beställt från NELLY.com som kommit.
Bilder kommer imorgon.
Åkte vid halv sex typ och kom nyss hem.
Käkade med Anders, Mattias och Tobias i lima, tände ljus på Thomas grav och sen på vägen hem så tände vi ljus på morfars grav också.
I bilden på vägen dit vart det prat om hur vi önskade att vi var små igen för att det fanns inga problem i världen osv.
pratade deep talk till 1000 så vi missade avfarten och hamnade i älvdalen, men det va skoj det med.
Emelia har aldrig varit där nykter.
Och på vägen hem pratade vi spöken, andar, mina underbara släktingar som gått bort och hennes underbara släktingar som gått bort.
Vi skrämde upp oss själva rätt rejält och Emelia började låta som the grudge mitt i skogen så jag skrek, var på väg ner i diktet och slog henne så hon blev rädd och skrek.
haha, kul kul.
Dagen har trotts allt bråk och tjaffs varit underbar.
Har sluppit tänka så mkt och bara kunnat slappna av.
Provade klänningarna som är skiiiitsnygga! så då blev man bara ännu gladare.
var in hos polisen idag också förresten, Emelia skulle fixa sitt pass och jag tänkte kolla lite med dom hur det går med allt.
Får besked nästa vecka. hon skulle ringa mig då.
Jag väntar och väntar.
Och nu ska jag åka fort som tusan och handla ciggaretter eftersom mina är slut!


Love, Therése.

Låååååång låååångt inlägg, jag vet. men jag måste få skriva av mig ibland när bra saker händer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0