14 timmars sömn, jamantackar.

Japp, jag somnade fem minuter efter jag skrev sista inlägget, hann inte ens ut och röka, och vaknade kvart i fyra nu på eftermiddagen.
14 timmar, fan vad skönt, fast nu känns det som att jag skulle kunna sova tills imorgon bitti, men icke sa nicke.
Nu med medicinen ska jag ta mig till skolan imorgon, KHi prov imorgon eller på Tosdag vet inte riktigt vilken dag så ska plugga hela dagen idag, ska plugga med Hanna och sen måste jag till skolan och sen kommer Älsklingen hem!
Äntligen äntligen äntligen!
Som jag längtat och väntat.
Nej nu ska jag hoppa in i duschen och åka och hämta ut resten av the pills.
Skriver lite senare. :)


Love, Therése.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0