Världens sämsta jag?

haha, ja jag tror faktist det.
Klockan  är efter tolv nu igen. rättare sagt efter tre!
Den är 03:03, och jag är vaken, fast nu ska jag fan inte sova.
jag ska hålla mig vaken och vända tillbaka på det dygnet.
gah!
Pga av mitt stora sömnproblem som bara tyckt bli värre och värre så har jag fått ett jävla munsår?!
Hallå, hatar detta. måste sova och måste ha sommar.
När vintern kommer blir mina läppar alltid skit torra första veckorna och jag får ALLTID munsår när dom blir för torra.
Finns verkligen inget undantag där.
kul att jag får munsår nu när Joonatan kommer hem i helgen.
Kan man göra annat än att älska min otur?
HELA tiden verkligen, munsår när jag verkligen inte har tid för det.
Blir förkyld när jag VERKLIGEN absolut inte har tid för det.
Oftast sisådär lagomt till Torsdag, Fredag när helgen ska börja.
Och jag har världens sämsta självdiciplin.
fast ja, det har ju inget med otur att göra. :p
Nej, nu ska jag ut och ta en cigg, med vanlig nikotin halt.
Håller på att sluta röka så har rökt dom svagaste BLEND ciggaretterna några dagar nu för att försöka få bort mitt nikotin begär.
Men jag får röka EN vanlig och tre utan nikotin per dag.
Nästa vecka ska det bli EN om dagen, och veckan efter det helt RÖKFRI!
Det ska gå bra det här.
Nej, nu röka.
Uppdaterar säkert om någon timme igen.

Men HELVETE!
Nej måste bara rätta mig själv. jag HAR ett munsår och jag håller på att få ett till!
FUCK! CEPEDUMMAIDIOTHELVETESVINTER!
ge mig sol, sommar, strand, bikini, fruktigakalladrinkar, bad, båt, liggauteisolenochläsamassorbraböcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0