Trött.

Jag är himla trött och irriterad.
Hade kunnat sova för en och en halv timme sen.
men, nu är det som är.
Har packat och fixar, ska käka lite lätt strax.
sen blir det film och sängen.
imorgon kommer mamma och käkar lunch och hjälper mig städa ihop lite innan hon kör mig till tåget.
Btw, har laddat ner min första och enda film idag från min egna dator.
Direkt jag hade tryckt på "ladda ner" knappen trodde jag helt seriöst att min lägenhet skulle stormas av poliser och FBI agenter som slet min dator i bitar och slängde mig i en håla någonstans..
Men det hände dock inte (såklart) dock vet jag inte om jag kommer ladda ner mer. :P
Är nog alldeles för feg för det.
nu orkar jag inte skriva mer.
hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0