The book of love.

Jag har fortfarande galet ont. Det känns som jag blivit överkörd av en buss 10 ggr.
Jag överlevde släkt, grannar och vänner idag iaf! Massor med fika, tårta och glögg. mysigt!
Dock har jag väldigt ont i huvudet.
Pratade med sjukhuset och blev det värre skulle jag åka in igen.
Det har jag dock absolut ingen lust med.
men ja, får la se.
dagens låt är iag The book of love med Peter Gabriel.
Det är den finaste låten som någonsin gjorts tror jag!
Peter Gabriel – The Book Of Love.
Ojoj, klicka på länken och lyssna om ni har spotify.
Orkar inte hitta youtube klippet.
Nej, nu ska jag kolla på Family Guy och senare ikväll är det Laws of attraction.
Sen ska jag garaterat se om jag inte somnat.
kanske uppdaterar senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0