Terapi time!

Nu när jag har ont så kan jag inte låta bli att tycka synd om mig själv.
Matte prov på Torsdag så borde verkligen plugga, meeeen!
Idag är en pluggfri dag.
Nu ligger jag och äter kakor och dricker saft, + att jag ligger och kollar på klänningar och skor på nätet.
Lite fönstershopping mår man alltid bättre av.
och kakor mår man alltid bra av! singoalla och ballerina!
med apelsinsaft! muuuums!
+ att jag ligger och gör nå random quisz på FB.
okej, det låter som en patetisk Måndags kväll men jag är inte kapabel till annat just nu.
Kan inte gå längre än typ till badrummet liksom..
Ey! nu började cops!! omg!!!
En kille satt på marken och hade händerna uppsträckte så dom skulle kunna ta honom lätt med fem poliser slänger sig över honom!
omg! hahaha. helt sjukt! ikväll tänkte jag göra ett inlägg om alla bloggar jag läser.
haha, alla jag läser är skit bra! förrutom kissies. men den läser jag bara för att skratta! :D
hon är ju faktist rolig. :P
Nej, tillbaka till cops och mina kakor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0